Spring til indhold

Standerhejsning og åbningsturnering

Nyheder |

By Kent Budolfsen

Sæson 2018 er nu startet i Brønderslev Golfklub. Det blev markeret med standerhejsning og Åbningsturnering ved Tefal OBH Nordica og Proshoppen. Før turneringen holdt BG´s formand Kirsten Juel Jensen Åbningstalen og mens Dannebrog gik til vejrs i det smukke forårsvejr blev der sunget af de mange fremmødte medlemmer og Karl Andersen spillede dertil.

Åbningsturneringen v/ Tefal OBH Nordica & Proshoppen blev spillet på banen Blå/Gul og der blev spillet stableford i 4 rækker, resultaterne og vinderne blev som flg.:

A-Rækken:

1. Morten Albin Olsen 36 point
  2. Peter Christiansen 35 point
  3. Martin Høj 34 point

B-Rækken:

Claus Holm 37 point

1. Katherina Nielsen 36 point
  2. Anton Holm 35 point
  3. Erik Kamp Jørgensen 35 point

C-Rækken:

1. Jette Hansen 38 point
  2. Gitte Dalsgaard 37 point
  3. Erik Kollerup 36 point

D-Rækken:

1. Vibeke Christiansen 35 point.

Idet vejrguderne gav os det mest fantastiske vejr, var stemningen blandt de mange deltagere høj og alle nød golfspillet. Under selve turneringen havde vores pro sponsoreret bolde til alle deltagerne. Dog skulle man gøre sig fortjent til det og dette sørgede vores pro-elev Jonas Thomasen for ude på selve banen.

Dagen sluttede med dejlig hjemmelavet suppe fra Golfcaféen og derefter præmieoverrækkelse til de glade vindere.

Tage Nielsen
Turneringsleder